lauantai 28. tammikuuta 2012

'Cause when you stop and look around, this life is pretty amazing

Niin. Lauantai. Koeviikko alkoi. En muista edes kunnolla mitä kursseja mulla on tässä jaksossa.

Eilen mulla ei siis ollut koetta eikä mitään muutakaan ohjelmaa koko aamupäivänä, mutta voitteko uskoa, että minä, maailmankaikkeuden huonoin aamuherääjä, laitoin herätyskellon soimaan kahdeksalta ja lähdin lenkille.

Näin innostunut olin. Toi pirteyshän ihan loistaa mun kasvoilta.


Oon niin ylpeä itsestäni koska en ikinä laita vapaapäivänä herätystä soimaan saatika sitten lähde lenkille, mut nyt mulla on missio. Haluun olla ympärivuotisesti hyvässä kunnossa (ja ensisijaisesti nyt kesäksi). Syömistä oon kyllä aina tarkkaillut mutta nyt pidän vielä enemmän huolta siitä, että ihan oikeasti syön kolmen tunnin välein ja että annokset on sopivan kokosia (mulla ne tuppaa olee liian isoja, hah.) Aamupalaa ei saa skipata, kuten en kyllä ikinä skippaakaan ja kasviksia pitää syödä enemmän. Ylpeä voin olla siitä että syön tosi harvakseltaan mitään mäkkisafkaa tai pitsaa. Viimeks söin pikaruokalassa kaks kuukautta sitten, ja siis ilman mitään lakkoiluja. Ei vaan oo tehnyt mieli tai jos on, niin hyvin oon mielihaluistani päässyt yli.
  Enivei, pyrin ja oon pitkään jo pyrkinyt liikkumaan joka päivä, mutta jos joskus ei oikeesti huvita tai ei ole aikaa (huono tekosyy) niin päästän itseni kyllä pälkähästä. Jo se, että pyrin liikkumaan joka päivä, saa mut rehkimään vähintään sen neljä kertaa viikossa. Tuppaan olemaan helposti tosi rankka itselleni mutta nyt oon oppinut antamaan anteeksi hetkelliset laiskuuskohtaukset. Tai ei edes hetkelliset kun oikeesti oon aina laiska.

Ja jeeee! Ostin pari päivää sitten ne semmoset over knee-sukat vaikka pitkään olin sitä mieltä etten osta, olenhan sentään vannoutunut ernu. Ne vaan nyt on niin kivat ja halusin jotain vaihtelua mun ainaiseen farkutjoissaonreikäpolvessa-lookkiin. Sitäpaitsi niistä rei'istä tuulee läpi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti