lauantai 9. kesäkuuta 2012

Don't want to be alone

Kuvastaa tunnelmaa tänään.

No mulla on ikävä. Ja ilma oli ruma tänään. Mut huomenna kuvataan musavideota joten stay tuned! Tänään katteltiin paikkoja ja löytyi huippuja spotteja joissa ottaa kuvamatskua talteen. Tää on siis se videoprojekti joka  jäi kesken ennen joulua, eheh.
Niin ja tasan viikko siihen että mennään studiolle nauhottamaan vähän matskua ja sitten saadaan teidän sulokorville vähän kesämusaa.

Mutta eipä taaskaan ole mitään mistä oikeestaan kirjottaa. Kaikki rullaa mukavasti eteenpäin elämässä - omalla painollaan joka on kai se paras vaihtoehto. Tuntuu siltä ettei tarvii tehdä mitään mut kaikkea tapahtuu.
Ja ikävä on oikeesti aika ikävä tunne (nyt mä tiedän miks sanotaan et joku on ikävää: ikävä on ikävä asia joten onhan se loogista et joku asia on ikävä aaaaaa minffuckkkk) Se on hiipiny salaa ja kolahtanu pikkusen liian kovaa sillon kun sitä vähiten odotti. En haluu että unohdat mut.

Löysin mun isoäidin vanhat lasit ja oon ihan rakastunu niihin hahah! En vaan voi oikeen pitää niitä kun omat simmut on vielä ihan nuoret ja näkevät. Mut vielä mä käyn vaihtaa niihin ikkunalinssit! Tsiigatkaa nyt.


           Mut nyt kaipaisin vaan seuraa ja kainaloa ja halauksia.

1 kommentti: