torstai 31. toukokuuta 2012

I trust you all the same, i don't know why

Kohta on kesä. Tai siis... Huomenna on kesä. Kelatakaa!

Löysin uuden upeen bändin, Biffy Clyron. Oonko eläny kolossa kun oon nähny ne livenäki viimevuonna ja nyt vasta fiilaan niitä?

Ostin eilen maailman päheimmät kengät neljällä eurolla. Äiti digas niistä eli kaikki on hyvin, kjähäh.

Ostin myös kaks ihanaa kauluspaitaa.

Fiilaan hulluna suomalaista nousevaa bändiä, Face of godia.

Joku mies koputti tänään mua olkapäälle bussissa ja kehui mun peppua. En vilauttanut sitä sille vaikka se kovasti pyyteli.

Mul on pari päivää ollu päällä ballerinat. BALLERINAT. En mä käytä ballerinoja.

Käytin tänään mun mummon kelloa ensimmäistä kertaa sen jälkeen kun sain sen ns. perintönä muiden korujen joukossa. Se on ollut mun kaapissa kymmenen vuotta.

Mulla on ihana poikaystävä ja siivottiin eilen ahkerasti yhessä. Se on kultaa.

Näin tänään kauniin tytön jolla oli ihana polkkatukka ja sekunnin sadasosan harkitsin et itse voisin sellasen taiteilla itelleni. Eio pokkaa.

Liimasin tänään Colory -tarran bussin penkkiin kiinni. Tuli rikollinen olo.

Jos saan joskus poikalapsen, sen nimeks tulee Emil.

Isä toi Lontoosta maailman parasta suklaata ja nyt sitä on kaks boksia jääkaapissa. Ja kaks rasiaa toffeeta. Melkeen ei naurata.

Siinä ne on ne ballerinat. Ja toi laukku! Pöllin aina kaiken äidin kaapista.



2 kommenttia:

  1. hihi vähä mua nauratti noi jotku kohat tossa (: mut hei käy kurkkaa mun ja mun serkun blogiii =))

    http://iinapinja.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. ihana postaus! sai hymyn mun huulille ((:!
    ps face of god on sikahyvä!! me likeeeee

    VastaaPoista