torstai 10. marraskuuta 2011

Are we fools and cowards all?

Saamaton, saamattomampi, minä. On vähän ollu taukoa tässäkin mutta minkäs teet kun olet laiska ja saamaton. On ollu meininkejä siellä sun täällä ja musiikkia ja ihmisiä ja tekosyitä toisensa perään, hehez.
  Mukavasti on lähtenyt syksy käyntiin. Coloryn kanssa luistaa mallikkaasti ja aika rauhassa oon syksyä viettänyt, tehden toisaalta kaikkea ja toisaalta en yhtään mitään. Ei kiire ja tekeminen sovi mulle, se on tullut opittua.
   Tää päivä on kyllä ollut jokseenkin aika syvältä. Kokoajan sellanen fiilis että oon tulossa kipeeks ja oon pohtinut asioita enemmän kun mun pieni pää ja pienet aivot kestää mutta ei kai se pahastakaan aina ole. Alemmuuskomplekseja. Välillä on kiva vaan olla tekemättä mitään ja istua kotona kahvia juoden ja jillaillen ja ehkä se tekee mulle ihan hyvääkin. Oon tehny varmaan sata superia biisilöytöä tän päivän aikana ja sekös passaa! Nyt loppu tämmönen emoilu ja mä painun pehkuihin. Peaceeeeeeee ja sillee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti