perjantai 18. marraskuuta 2011

You're not bored, you're boring

Tylsyyksissäni aattelin tehä tämmösen galluppikyselytsydeemin! Tässä menee varmaan ikuisuus mutta minäpä yritän.

KYMMENEN ASIAA JOITA VIHAAT YLI KAIKEN:


1. Irtonaisia hiuksia
2. Juoruamista
3. Luovuttamista
4. Kylmään autoon istumista
5. Matikkaa
6. Ylimielisyyttä
7. Käärmeitä
8. Suvaitsemattomuutta
9. Odottamista ( vaikka kaikki joutuu aina odottamaan mua, mä tiedän )
10. Aamuherätyksiä






YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:


1. Lyhytvihaisuus (onkohan toi edes sana?)
2. Nauravaisuus
3. Oon huono tekemään päätöksiä
4. Ajattelevaisuus
5. Epävarmuus
6. Luotettavuus
7. Oon hyvä häviäjä!
8. Huomaavaisuus
9. Itsekriittisyys


KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI


1. Nauravaisuus
2. Käytöstavat!!
3. Erikoisuus, koska tykkään vähän oudoista asioista ja ihmisistä
4. Huolettomuus, täytyy osata ottaa elämä rennosti
5. Soittamalla musiikkia. Niin se vaan menee että muusikot on mun rakkaus
6. Olemalla spontaani koska spontaanien ihmisten kanssa on aina hauskinta
7. Arvostamalla pieniä ja merkityksettömiä asioita
8. Olemalla lojaali


SEITSEMÄN ASIAA JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:


1. Et jaksaisin lähtee lenkille
2. Keksisin illaks jotain huikeeta tekemistä
3. Pääsisin jonnekin lämpimään aurinkoon
4. Saisin päiväuniseuraa
5. Koeviikko menis hyvin enkä feilais yhtään koetta
6. Mulla ois kiharat hiukset
7. En kuolis tylsyyteen






KUUSI ASIAA JOTKA TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:


1. Torkutan kelloa
2. Nousen istumaan ja istun hetken sängyn reunalla
3. Meen vaatekaapille ja puen jotain päälle
4. Pesen naaman ja meikkaan
5. Syön ja juon kahvia
6. Pesen hampaat




VIISI IHMISTÄ JOTKA TIETÄVÄT ENITEN MURHEISTASI:


1. Annika
2. Markus
3. Aleksis
4. Hanna
5. Äiti




NELJÄ ASIAA JOISTA OLET RIIPPUVAINEN


1. Hyvä musiikki
2. Kännykkä, oi kyllä
3. Ja tietysti tietokone
5. Ihanat ihmiset


KOLME KAUNEINTA ASIAA JOTKA SINULLE ON SANOTTU:


Eeeääh mulle on suotu paljon kauniita sanoja niin en osaa sanoa. Mut varmasti kauneinta on tää kliseinen 'rakastan sua'


KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:


1. Vanhuutta
2. Asioiden muuttumista
YKSI TUNNUSTUS:


Pakko ehkä tunnustaa että sillon kun oon yksin ja kukaan ei ole kuulemassa, mun kajareista soi välillä niin hirveetä paskaa. Ja oikeesti tykkään siitä... Nolo







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti