torstai 3. toukokuuta 2012

Don't look ahead there's stormy weather

Vappu oli sinänsä ihan tyhmä (ja niin minäkin ku oon unohtanu kirjottaa) mut toisaalta tulipahan vietettyä ja ensvuonna se on kuitenki uudestaan. Oltiin Coloryn kanssa Hämiksessä keikalla ja siellä nyt oli millasta oli.
Vappupäivä itsessään meni mukavasti ottaen rennosti ja sit pyöräilemällä mukavat 35km, ja eilen valokuvailtiin Annikan kanssa koska that's what we do!



Ja sain kipsin jo pois kädestä, juhuu! Oli jo aikakin. Se käsi oli kipsattu niin killiin asentoon ja vaikka sitä pystyi loppua kohden käyttää aika normaalisti niin olihan se ärsyttävä kun ei hiuksiakaan saanu oikeen laitettua. Mut niin antivasuriks kun oon aina itseni mieltänytkin, söin vielä pari päivää sen kipsin poiston jälkeen vasurilla... Mut  eipä kaikki ihan täydellisesti mennyt - sen väärinluutumisen seurauksena tää käsi on ihan snadisti killissä. Korjausleikkaus ei kuulemma oo pakollinen mut en mä ehkä killillä kädellä viittis vanhuuteen asti vedellä.
Hehkutettavan arvoinen asia on myös varmaan se että sain duunia! Tulkaa moikkaa mua Sellon Hesburgeriin siis joskus.

Ja ylihuomenna puolimaratoni..... Jos en selvii hengissä niin muistelkaa hyvällä, jooko?

P.s oonks mä ainoo joka kokee olevansa yksinkertanen, tunnevammanen idiootti?


2 kommenttia: