sunnuntai 25. joulukuuta 2011

And you give all you got

Huonosti nukutun yön jälkeen on hyvä fiilis. Heräsin varmaan kymmenen kertaa siihen että vatsaa kouristi ja vieläkin sattuu. Pelottaa oikeesti vähän että jos mun vatsalla on oikeesti joku hätänä kun tota tommosta satunnaista kovaa kouristelua on jatkunut jo vuosia. Vois lekurilla käydä vähän näyttämässä niin saisin edes mielenrauhan.
   Mulla on ollut supertylsää koko tää aamu - huimat kaks tuntia oon kuitenkin ollut hereillä - joten  oon kaivellu vanhoja tiedostoja ja aarteita koneen kätköistä ja ajattelin latoo tähän kuvia vuoden varrelta. Pitää vähän alustaa että tää kulunut vuosi ja vähän risat 2010 vuoden loppupuolelta tähän päivään on ollu ihan huikee ja tapahtumarikas. On tapahtunu bändiä ja keikkaa, uusia ihmisiä ja siistejä reissuja. Harmi ettei kamera kulje aina mukana. Vuoden aikana mä oon myös muuttunu jonkun verran, kohta näätte. Mut nyt asiaan! Kuvat on siis 2010 lopulta tähän päivään.






































Siinä muutama kuvanen tän vuoden varrelta. Vikan kuvan pitäis olla aika alkupuolella koska toi on sitä aikaa alkuvuodesta kun nauhotettiin Set the wheels in motionia. Vuoden varrella mulla on on ollu päässä tummaa, vaaleeta ja punasta (<3) väriä. Ja sieltä puuttuu parhaista parhaimpia ihmisiä muttakun kuvia ei ollut, nyyh. Nyt kun oon kuluttanu kuvien kaivamiseen niin kauan aikaa ja siinä oli mun päivän tekeminen, meen lohtusyömään.

1 kommentti:

  1. ääää eikä noi kuvat ihania! ja se meidän kuvauspäivä oli super! :) ikävä mun pientä kultaa koska näemme?<3

    VastaaPoista