sunnuntai 4. joulukuuta 2011

Whatever makes you feel bad, leave it. What ever makes you smile, keep it.

Ajattelimpa tässä sängyssä maatessani ja sadetta kuunnellen (joka tais itseasiassa just loppua) tehdä tunnustuspostauksen jossa listaan 30 pientä tunnustusta itestäni. Prepare to get bored!

1. Oon omistanu sauvasirkkoja ja akaattikotilon joka eli  kuusvuotiaaks mut jonka näännytin vahingossa. Hups.
2. Mulla on luonnostaan vaaleet hiukset. Vaikka ehkä enemmän maantienharmaat nykyään.
3. Olin pitkään hullu heppatyttö. Lopetin ratsastuksen pari vuotta sitten.
4. Laitan kaakaojauheen ennen maitoa.
5. Ennenku opin kirjottamaan englanniks, luulin että 'dad' kirjotetaan ennemminkin 'tääd'. Tyhmä lapsi.
6. Tykkään bensan hajusta.
7. Mun toinen nimi on Cecilia.
8. Oon fanittanu Jonas Brothersia. Nyt oli kipee tunnustus
9. En oo kouluviisas ja mulla on huono keskiarvo.
10. Olin kasvissyöjä kymmenvuotiaasta viime talveen asti.
11. Pienenä ilmotin haluavani nunnaks. Outoa ehkä sinällään, en nimittäin kuulu kirkkoon.
12. En viihdy naisellisissa vaatteissa.
13. Ei oo mitään pahempaa ku kylmään autoon istuminen. No okei ehkä mut eniveis
14. Mulla on sormifetissi.
15. En muista päivää jollon olisin menny nukkumaan ennen puoltayötä jossei päikkäreitä lasketa.
16. Oon agressiivinen unissani.
17. Mun onnenluku on kaheksan.
18. Tervehdin aina bussikuskeja.
19. Pelasin pienenä sotapelejä ja pokemonia enkä leikkiny barbeilla.
20. Kammoon irtohiuksia enkä voi laittaa ranteen ympärille ponnaria jossa on hiuksia.
21. Lasken helpoimmatkin pluslaskut sormilla.
22. Oon allerginen kissoille ja omenoille.
23. Omien tulkintojen mukaan mulla on aina joku sairaus ja oon kuolemaisillani.
24. Oon aina myöhässä.
25. Mustat oliivit on sanoinkuvailemattoman hyviä.
26. Rakastan teetä.
27. Pelkään pellejä, käärmeitä ja korkeita paikkoja. Pelkään myös vanhenemista.
28. Tykkään tiskaamisesta muualla ku kotona.
29. Mun selkä taipuu luonottoman paljon, ihme notkoselkä.
30. Mun muisti on erittäin hyvä mutta lyhyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti