tiistai 13. joulukuuta 2011

Kun ihminen on ihminen, siis itellensä susi

Jos tätä päivää voi kuvata yhdellä sanalla niin se on väsynyt. Oon meinannu simahtaa joka paikkaan missä oon hetken istunu paikoillani. Ja koska oon niin väskä nii voisin laitella pitkälti vaan kuvia.






No okei ihan vielä en malta mennä nukkumaan mut noista kuvista sen verran että oltiin matkalla MUL3 kurssilaisten kanssa stadiin sellaseen musiikkikirjastoon joka oli erittäin, erittäin tylsää. Oli mulla kuvia ihan siitä tiedonhankinnastakin mutta joltain ois varmaan tullut turpaan jos oisin niitä lisäillyt. Sit illemmalla pidettiin Coloryn kanssa shoppailutuokio tulevaa musavideota varten ja mukaan tarttu kaikille jotain. Paitsi Saulille mut se nyt aina onkin tommonen poikkeustapaus. Mun armoton vaatekriisi voi alkaa kohta koska en osaa päättää mitä laitan päälle vaikka hennesin miestenosastolta paidan löysinki. 

Kauheen tylyä tykitystekstiä mut oikeesti mä voin vakuuttaa, että oon onnellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti