lauantai 24. joulukuuta 2011

You make my blood pressurize

Jouluja kaikille! Tää juhla ei oikeesti merkitse mulle mitään paljoa. Sukua tulee käymään ja joo, onhan niitä kiva nähdä mutta nään niitä pitkin vuotta paljon muutenkin. Yleensä tää vaan merkitsee sitä että kukaan ei oo maisemissa ja että kaikilla on kiire.
  Ja hei - mä olin tänään mun tyylille erittäin, erittäin epäuskollinen. Vedin jalkoihini punaset korkokengät, suoristin hiukset ja laitoin huulipunaa. H-u-u-l-i-p-u-n-a-a. Oon aina niin tarkka siitä etten riko mun tyylietikettiä ja nyt minä mokoma menin sitä rikkomaan. Mut nojoo! Nyt venaan uudenvuoden meininkejä ihan täpinöissä. Vähän ehkä epäselvää miten se vietetään mutta uusvuos on aina jees joten no panic.


Oltiin Coloryn kanssa torstaina kuvaamassa musavideota Walking in Circles -EP:n biisiin nimeltään It comes around. Aamuysiks sinne studiolle neljän tunnin unien jälkeen ei aluks oikeen houkuttanu ja siihen vielä päälle jännitys niin olis voinu kuvitella että epäonnistuu täysin mutta oli oikeesti superhauskaa ja uskon että saatiin hyvää matskua. Tuntu aluks oudolta laulaa kameralle mut kyl se loppujenlopuks luonnistuikin aika hyvin. 12h siinä kuvatessa meni ja reilun viikon päästä kuvataan loputkin videosta. Olkaa siis kuulolla ja näöllä!








And my god, you're awesome

3 kommenttia:

  1. Rebekka sä oot niiiiin kaunis on sulla sitten huulipunaa ja suoristetut hiukset tai ei!!!

    VastaaPoista
  2. ää oot nii nättti!!:) ps vitsi haluun teijän keikalle joskus!!

    VastaaPoista
  3. Veera äääää kiitos ja SAMOIN, sait leveen hymyn mun kasvoille! ja wilma ite oot niin upee! tuu ihmeessä, olis ihan huippua! gloriassa 7.1 ois ikärajaton! :--)

    VastaaPoista