lauantai 17. joulukuuta 2011

I'm the ghost in the back of your head

Ahhh ihanaa nukkua huonosti nukutun viikon jälkeen ihan kunnolla. Alko univaje jo pikkuhiljaa vaikuttaa ajatuksenjuoksuun.Mut ihanampaa olis jos ulkona satais vielä lunta eikä räntää.
 Toissapäivänä tuntu et olisin palannu takas ala-asteen penkille. Ton mun huonon ( eikä vaan huonon vaan oikeesti ihan järisyttävän huonon ) matikkapään takia mä en oo suorittanu vielä yhtään matikkaa lukion aikana, joten erityisopettajallehan mut ollaan lähetetty. Tarkotus oli et mulla teetetään semmonen testi jolla katotaan että olisko mulla tarvetta kolmeen osaan pilkottuun kurssikokeeseen. Ne kysymykset oli about ala-astetasoa ja mä en oikeesti vaan hahmota enkä osaa niitäkään tehtäviä. Olis aika super jos ei jäis ylppärilakki saamatta vaan siks että en osaa matikkaa.
  Tänään keikka tusulassa kera Eero & Eksyneet, tsekatkaaa, ihan loistavia! Huomenna sit joulurauhanjulistus Hyvinkään suurkaupungissa. Eli meiningeissä ollaan! Nyt on pakko mennä raikastumaan suihkuun ja alottaa tappelu hiusten ja naaman kanssa. Viikonlopuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti