maanantai 19. syyskuuta 2011

Päivä 1 - Esittele itsesi.

Koska kärsin tosi usein tekemisen puutteesta ja tykkään kirjottaa vaikken siinä niin hyvä olekaan, aattelin alottaa blogin. Ja koska kärsin myös inspiraation puutteesta, käyn läpi tommosen listan jossa kerron mun elämästä päivä kerrallaan eri asioita. Ekana vuorossa on siis itseni esittely. Hm, mistähän sitä alottais?

Mun koko nimi on siis Rebekka Cecilia Korhonen ja oon syntynyt 28.9.1994. Lempinimiä on vaan muutamia- Rebe, Repsu ja Becky. Mulle on oikeestaan ihan sama mikskä mua kutsuu joten jos jollain on hyviä ideoita niin antaa palaa! Ala-asteen jälkeen menin Tapiolan kouluun musiikkilinjalle ja nyt opiskelen Tapiolan lukiossa musiikkilinjalla. En tykkää lukiosta yhtään ja oon lusmu. En tee koskaan mitään paitsi kun on pakko, jos sillonkaan.

Yks merkittävimmistä asioista mun elämässä tällä hetkellä on bändi jossa laulan, Colory. Se perustettiin syyskuun tienoilla 2010 ja mut otettiin siihen koelaulujen jälkeen joulukuussa 2010.  Heti alkuvuodesta 2011 ruvettiin väsäämään EP:tä ja nyt on kasassa vähän vajaa kymmenen biisiä. Oltiin studiolla uudestaan ennen kesää jollon julkastiin kaks biisiä. Keikkaa pukkaa ja studioon suunnataan taas parin viikon päästä.



Mulla on luonnostaan vaaleet hiukset. Nykyään ehkä tummanvaaleenharmaan sekoitus, en oikeen tiedä kun oon värjänny koko päätä jo niin kauan. Ne on käyny läpi blondin värin, mustan värin ja nyt on tää punanen jossa viihdyn kaikista parhaiten. Ikinä en leikkais kokonaan lyhyitä hiuksia vaikka on ollu sivusiiliä ja lyhyitä kerroksia. Silmät on tylsät siniharmaat. Pituutta löytyy vaivaset 169 ja painoa ihan sopivasti! Kasvoista löytyy labret ja joskus oon myös kantanu huulen alla smileytä vaikka en sitä uudelleen ottaisi. Korvasta löytyy 8mm pikkuvenytys, tavallisia korvareikiä ja rustolävistys. Mul on joku ihmejuttu kaikkiin lävistyksiin ja tatuointeihin ja kyl mä joskus itekin otan leiman. Ei-niin-merkittävinä asioina voin kertoo että alotin kasvissyönnin 10-vuotiaana eettisistä syistä ja halusin pelastaa maailman mutta puolisen vuotta sitten lopetin sen ehkä silkasta kyllästymisestä. Mulla on myös tosi omutuisia fobioita ja ne on välillä oikeastaan häiritseviä.

Lähipiiristä voisin kertoo tässä omassa esittelyssä sen verran että löytyy kaksoisveli jonka kanssa oon ihan pienestä pitäen ollu ku paita ja peppu. Ei tietysti enään niinkään mutta se tuntee mut silti parhaiten kaikista ihmisistä. Löytyy  myös vuotta vanhempi isoveli, lontoosta kotosin oleva isä ja suomalainen äiti. Pakollisena mainitsen nyt myös että kyllä löytyy  myös koira. Kotona puhun englantia ja suomea. Suomi on mulla tietysti se vahvempi kieli koska puhun sitä sisarusten ja kavereiden kanssa. Tosin mulla on ihmeellisiä ns. englantilaisia tapoja sanoa asioita. Mä en esimerkiks mene suihkuun, mä otan suihkun. En myöskään mee junalla vaan otan junan.

Mulla on semipaljon kavereita ja muutamia ystäviä. Tiedän että mulla on yksi ihminen jolle voin kertoo mitä tahansa ja luottaa elämäni sen käsiin, joka on mun mielestä tärkeetä. Vuosien varrella on viilentyny ystäväsuhteet mut niitä tulee ja menee, en jaksa ottaa ressiä niistä.

Nyt tää vaikein osuus -itseni kuvailu. Nää perus rehellinen, luotettava ja huumorintajuinen, blaablaa. Mun huumorintaju on outo ja kiero, kyllä. Koen että oon helposti lähestyttävä ja osaan kuunnella muita ihmisiä vaikka en omasta mielestäni oo kauheen hyvä lohduttamaan. Tykkään siitä kun mulle avaudutaan tai kun muhun turvaudutaan. Oon kuulemma vaikee ihminen ja trust me, en tee sitä tarkotuksella! Kai mä vähän oon vaikka en tykkää sitä myöntää... Musta tuntuu et mua on vaikee lukee ja oon vähän temperamenttinen. Mut jos asioita ei tee monimutkasiksi niin oon helppo, oikeesti! Oon vähän putkiaivo vaan.

  Rakastan ihmisiä jotka on aidosti kilttejä ja huomaavaisia. Mä rakastan aitoutta, outoutta ja erilaisia ihmisiä ja sellasia jotka ei jatkuvasti mieti mitä muut on mieltä. Ihailen niitä jotka on spontaaneja ja elää hetkessä ja niitä jotka osaa arvostaa elämän pieniä asioita. Inhoon draamaa ja ihmisiä jotka puhuu paskaa muista ja on muutenvaan kusipäitä. Karma's a bitch.

2 kommenttia:

  1. Hei kivakivakiva säki eksyny tänne blogimaailmaan ^___^

    VastaaPoista
  2. jep!! oli mul aikasemminki blogi mut en sinne oikee kirjotellu joten poistin ja tein uuden hoohoo=)

    VastaaPoista