lauantai 24. syyskuuta 2011

Päivä 5 - Mitä on rakkaus?

Aaaaapua! Haastava aihe josta on niin paljon sanottavaa mut mitään ei saa kirjotettua. Jotta mun ei tarvii kirjottaa mitään kauheen syvällistä pohdiskeluromaania nii nyt listaan elämän pieniä asioita joita rakastan. Ja mä listaan paljon.

Mä rakastan mun ystäviä ja perhettä. Rakastan kesää, talvee, kevättä ja syksyä. Rakastan musiikkia. Mun elämä ois sisällötöntä enkä tiiä mihin purkaisin asioita jos en musiikkiin. Mä rakastan vaatteita ja niiden tuunailua enkä raaski heittää niitä koskaan pois. Mä rakastan myötätuntoisia ja elämäniloisa ihmisiä. Ja rakastan ihmisiä, jotka osottaa välittävänsä ja välittää aidosti. Mä rakastan halaamista ja varsinkin sitä jos joku halaa takaapäin. Rakastan myös läheisyyttä, toisen kainaloon käpertymistä ja sitä kun mun hiuksilla leikitään tai kun mua silitetään. Rakastan mun kännykkää ja rakastan tekstaamista ja varsinkin sillon jos joku tekstaa mulle ensin. Rakastan tatuointeja ja lävistyksiä. Mä rakastan spontaaniutta ja spontaaneja ihmisiä. Elämää on vaan rajotteinen aika joten se pitää elää täysillä. Mä rakastan mun tietokonetta ja kameraa. Rakastan pieniä lapsia, ainakin yleensä. Rakastan hyväntuoksusia ihmisiä. Mä rakastan Converseja ja kuluneita kenkiä ja brittiaksenttia. Rakastan kahvia ja teetä varsinkin jos siihen on lisätty maitoo ja sokeria. Kahviin ei saa kuitenkaa laittaa sokeria. Mä rakastan imuroimista ja sitä ääntä mikä siitä tulee ku hiekka menee pitkin sitä putkea. Mä rakastan nukkumista ja sitä kun herää itekseen ilman kelloa, sitä että aurinko paistaa seinälle kun herää ja sitä että joku tulee herättämään söpösti. Mä rakastan ruokaa ja mun lempiruoka on makaronilaatikko. Rakastan tummaa suklaata ja kaikkea muutaki suklaata. Rakastan sitä tunnetta kun onnistuu jossain. Rakastan hymyileviä ihmisiä ja sitä jos joku hymyilee mulle kadulla, ja humalaisia jotka tulee jutustelee mukavia. Rakastan autossa ja bussissa istumista. Mä rakastan meikkaamista, hiusten laittamista, saunomista, ja kirjottamista. Rakastan istuu vaan kaupungilla jossain rappusilla ja kattoo ohikäveleviä ihmisiä. Rakastan ukkosta ja salamointia ja sinistä taivasta ja mun lempiväri on taivaansininen. Mä rakastan hymkuoppia ja oon kateellinen ihmisille joilla on sellaset. Tykkään siitä että joku sanoo rakastavansa mua. Rakastan juoksemista vaikka ennen vihasin sitä ja rakastan sitä tunnetta ku tajuu että jaksaa juosta pidempään ku viimekerralla. Mä rakastan hedelmiä ja varsinki omenoita vaikka oon niille allerginen. Rakastan meren- ja järvenrantoja. Rakastan ihmisiä joilla ei oo kiire mihinkään ja niitä jotka ei ota elämää niin vakavasti. Rakastan kattoo ihmisiä jotka on rakastuneita vaikka samaan aikaan oon niin kateellinen. Rakastan pitää ihmisiä kädestä. Rakastan isoja kauluspaitoja ja ihmisiä jotka on just heränny. Sillon ne on kauneimmillaan. Rakastan sitä ku joku kuiskaa korvaan jotain ja rakastan salaisuuksia. Mä rakastan dupsteppiä ja rakastan kuunnella sitä täysillä. Ah mä todellakin rakastan sitä. Rakastan sitä kun joku sanoo mulle että on ikävä. Rakastan sitä miltä ihminen näyttää kun se on just itkeny. Rakastan quoteja ja voisin lukee niitä monta tuntia putkeen. Rakastan kun mun hiuksia värjätään. Rakastan sitä et mulla on poikakaksonen joka on välillä idiootti, ja sitä, että jos tapellaan niin se unohtuu parissa minuutissa ja rakastan mun isoveljee. Rakastan käydä leffoissa ja rakastan jopoja ja varsinki sitä limenvihreetä joka on mökillä. Rakastan vastapestyjä vaatteita, niiden tuntua ja hajua. Mä rakastan ruisleipää jossa on raejuustoa päällä, rakastan helsingin keskustaa ja varsinkin yöllä se on ihana. Rakastan onnellisuutta ja sitä tunnetta ku tajuu olevansa onnellinen. Rakastan ku mua hipsutetaan ja rakastan myös hipsuttaa. Rakastan ihmisiä joilla on käytöstavat ja siks tykkään siitä kun ihmiset kättelee. Rakastan valvomista ja siitä kun juttelen jonkun kanssa yömyöhään. Rakastan rastapäitä ja varsinki jos ne pitää rastojaan ponnarilla. Rakastan venytyksiä ja sheivausvaahtoo koska se tuntuu kivalta. Rakastan herätä lintujen lauluun. Rakastan kävellä lumen päällä ku se narisee kenkien alla ja hiekalla on kans ihanaa kävellä. Rakastan hyviä muistoja ja sitä kun ne hymyilyttää jälkeen päin. Rakastan bussikuskeja jotka hymyilee ja tervehtii ja varsinki sitä yhtä kuskia joka liimaa kaikkia tarroja bussiin. Rakastan mun bändiä ja keikkailua ja treenausta. Rakastan heittää paskaa läppää ja saada postissa kirjeitä. Rakastan vanhoja valokuvia ja rakastan kans hyväntuulisia vanhuksia. Rakastan romuautoja koska ne vaan on niin siistejä. Rakastan skeittipoikia ja skeittityttöjä ja oon kateellinen ihmisille jotka osaa skeitata. Rakastan ihmisiä jotka osaa pyytää anteeks. Mä rakastan elämän pieniä asioita.




2 kommenttia: