keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Päivä 3 - Paras ystäväsi

Kuten jo aikasemmin sanoin niin mulla on semipaljon kavereita ja muutamia ystäviä. Mut on olemassa yks ihminen jonka voin luokitella mun parhaaksi ystäväksi. Tän naisen nimi on Annika! Se on vuotta vanhempi ( tai oikeestaan vuos ja 9kk koska itsehän oon syyskuun lapsi ja se taas on tammikuun ) eli -93 ja asuu tässä aika lähistöllä.
  Oltiin nähty Annikan kanssa kerran ku juttelin mun kaverin kanssa ja Annika seisoi siinä vieressä. En mä sillon sen kanssa jutellut varmaan sanaakaan. Kuitenkin kesällä mulla alkoi duuni Ison Omenan hesessä ja se oli siellä myös duunissa. Sitte ku työt loppu niin sovittiin että käydään joku päivä kahvilla ja niin me myös tehtiin. Ruvettiin näkee usein koska molemmilla oli yhtä kierot ja huonot läpät ja se oli vaan helppoa. Yleensä me ei edes tehdä mitään erikoista yhessä. Ollaan varmaan rehellisesti sanottuna istuttu yli 50 kertaa matinkylän rannassa ja vaan puhuttu, ja voin sanoa että se tietää musta lähestulkoon kaiken eikä mun tartte sanoa asioita ääneen niin se tietää mitä mä ajattelen.
  Nykyään Annika seurustelee mun bändin rumpalin kanssa johon se tutustu meidän keikalla. Se ei oo missanu yhtäkään keikkaa joka on melkonen suoritus! Se on raahannu ittensä siis porvooseen ja hyvinkäälle ja kaikkialle.
   Parasta Annikassa on se että se on lojaali ja maailman kiltein ihminen vaikka jotkut on luullut sitä ensin kylmäks ämmäks. Välillä en tajuu miten kaks niin erityylistä ihmistä voi olla näin hyviä ystäviä mut kaipa ne sitten voi. Rakastan sua idiootti<3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti