tiistai 20. syyskuuta 2011

Päivä 2 - Kerro päivästäsi

Tää päivä oli ihan samanlainen ku aina ennenkin. Inhoon rutiininomasia päiviä ja tällasta junnaamista.
Mutta siiiis! Koulu alko 9.45 ja heräsin kaheksalta vaikka herätyksen olin laittanut seittemäksi. Tykkään ottaa rennosti aamulla mielummin ku et joutuisin kiireellä juoksee bussiin johon en kuitenkaa kerkeis. Ei mulla silti kiire tullu joten join rauhassa aamukahvia ja söin vähän mysliä naaaam.
   No okei siinä vaiheessa ku mun piti lähtee nii hidastelin ja enhän mä mun bussiin ehtiny ja menin seuraavalla. Myöhästyin vaa ehkä kymmenen minuuttia joka on aika kova suoritus! Istuin psykan ja filosofian tunnilla jonka jälkeen mulla olis ollut matikkaa mut keksin tapani mukaan hyvän syyn olla menemättä. Kun ei laskin toimi niin eihän sinne voi mennä istumaan. Häpeällistä myöntää mut istun lyhyen matikan ensimmäisellä kurssilla enkä ymmärrä MITÄÄN. Huomioikaamme siis että en kuitenkaan ole ykkönen. Mut olin kuitenkin ahkera kun pääsin kotiin ja otin itteäni persuksista kiinni ja lähdin lenkille! yeah.

Illemmalla olikin sit bänditreenit ja saatii vähä uutta biisii kasaan ja seki päästää vääntää studiolla sit parin viikon päästä. Ja sain kyydin parhaalta annikalta jonka kaa istuttii viel matinkylän rannassa ja ah rakastan syksyisiä, pimeitä iltoja. Joku päivä meen sateisena iltana vaan istuu ja kuuntelee musiikkia ulos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti