torstai 29. syyskuuta 2011

Päivä 9 - Inspiraationi

Jou! Tulin just kotiin filosofian kokeesta ja mun aivot on hyytelöä. Selitin sinne kaikkee ympäripyöreetä ja epäselvää mut ei se mitään, läpi kun vaan pääsisi. Väsyttää ihan jäätävästi joten kohta pakko mennä lenkille että vähän piristyis.

Mutta hmmm inspiraatiosta. Eri asioihin saan inspiraatiota eri ihmisiltä ja eri asioista. Mikään ei oikeen inspiroi mua esimerkiks opiskelemaan joten oon huono oppilas huonoilla arvosanoilla.


  Jos mun pitää kirjottaa väkipakolla biisiin sanat niin se harvoin onnistuu. Se jälki on heti semmosta väkinäistä ja mua ärsyttää jos en ite osaa tulkita mun tekemien sanojen merkitystä. Kirjotan vaan sillon ku inspiraatio iskee ja se harvoin iskee kun oon hyvällä tuulella.
   Myös ihmiset joilla on siisti tyyli ja siistit mielipiteet inspiroi mua. Hyvä esimerkki on Megan Fox. Ah se nainen on niin kaunis ja sillä on siisti tyyli. Parhaita inspiraation lähteitä on myös quotet!! Niitä luen aina jos oon masis. Yeah mut siinäpä se sitten olikin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti