maanantai 26. syyskuuta 2011

Päivä 7 - Pelkoni

Yo! Tässä mä istun koneella typerän näkösenä. Värjään ripsiä ja kulmakarvoja ja oh god miltä näytänkään. En jaksa nousta tästä pesee tätä töhnää pois nassusta! Alotin päivän urheesti menemällä matikankokeeseen vaan huomatakseni että osaan kirjottaa paperiin oman nimeni ja että vieressä istuva vaihtarikin kirjottaa paperillen enemmän. Tasapainotin mun raivoo vähän lenkillä ja nyt sattuu jalkoihin nyyh.

Mutta niin. Mun pelot.
  Niitä löytyy muutamia kyllä. Mä pelkään hiustenlähtöä, nukkeja, pellejä, hevosia, yllättävää kyllä koska ratsastin monta vuotta. Sitten myös sairauksia, käärmeitä, korkeita paikkoja, ahtaita paikkoja, lihomista ja vahvoja kemikaaleja. Lol mikä nössö. No mut ei noi oo mitenkään hallitsevia pelkoja mutta pelkoja kuitenkin.
  Tunnetason pelkoja on kans. Pelkään luottaa ihmisiin koska nykyään harva on luottamuksen arvonen. Siks pelkään myös sitoutumista enkä päästä ihmisiä helposti lähelle. Tai no päästän mä tavallaan mut vieläkään ei oo yhtään ihmistä joka tietäis musta ihan kaiken. Ja vielä vähemmän niitä jotka tietäis paljon.
  Yks ärsyttävimmistä peloista on se että pelkään muutoksia. Ärsyttävin siks että muutoksia tapahtuu jatkuvasti ja en voi niille mitään. Some serious deep shit here.




                                          Viisas mies.

Ja nyt käyn pesee nää töhnät mun naamasta, ollu ehkä puol tuntia liian kauan.... Ooooooops. Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti